Auta iTaxi z przesłonami już dostępne!

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, potwierdzamy, że od soboty dystrybuujemy wśród naszych kierowców płyny dezynfekujące, a od niedzieli w naszych autach pojawiają się przegrody ochronne. Do końca tygodnia zaopatrzymy w nie wszystkich chętnych kierowców iTaxi. Wszystko po to, żeby zapewnić Wam jak najbezpieczniejszy przejazd!

Wszyscy nasi kierowcy będą stosować specjalne procedury przed każdym przejazdem. Chcielibyśmy je Wam przybliżyć: 

  1. Przed kursem możecie zostać zapytani czy nie macie gorączki. W przypadku wątpliwości kierowca może zaproponować bezdotykowy pomiar temperatury.

  2. Prosimy unikać dotykania przegrody ochronnej, klamek, oparć i innych elementów wewnątrz samochodu dłońmi, o ile to nie jest konieczne.

  3. Prosimy o rozliczenia bezdotykowe za pomocą karty lub poprzez aplikację, by ograniczyć do minimum konieczność bezpośredniego kontaktu.

  4.  Kierowca jest zobowiązany do dezynfekcji klamek i innych najczęściej dotykanych elementów oraz możliwie jak najczęstszej dezynfekcji powierzchni lub ozonowania wnętrza pojazdu.

To wszystko po to, by zapewnić Pasażerom i Kierowcom możliwie jak najbardziej bezpieczne warunki przejazdu i pracy.

W związku z instalacją przegrody i wyłączeniem przedniego siedzenia pasażera z dostępności w kursie, taksówki te mogą przewozić o jedną osobę mniej niż pozwala na to liczba foteli w pojeździe. Prosimy o tym pamiętać.

Ponadto, w aplikacji pojawiła się dodatkowa funkcjonalność, którą można wybrać, zamawiając taksówkę – “Przegroda ochronna”.

Na chwilę obecną jeszcze nie wszystkie taksówki mają zabezpieczenie w postaci przegrody ochronnej. Jeśli chcecie Państwo zamówić taksówkę posiadającą taką przegrodę, prosimy o zaznaczenie wyboru. Filtr dostępny jest pod przyciskiem “Więcej opcji”.

Jak zamówić taksówkę z przegrodą? Zobaczcie wideo: