W związku z wprowadzeniem kolejnych ograniczeń w zbliżaniu się na odległość 2 m od przechodniów i 1,5 m w miejscach pracy dokonujemy zmiany w procedurze obsługi kursów. Od dnia 01 kwietnia Kierowcy z nami współpracujący zobowiązani są:

  • pozostać za kierownicą nie wychodząc do pasażerów,
  • ️udostępnić w przedziale pasażera płyn do dezynfekcji,
  • dezynfekować klamki zewnętrzne i wewnętrzne, uchwyty pasów bezpieczeństwa po każdym kursie.

Pozostałe wymogi posiadania przegrody ochronnej, mycia i dezynfekcji elementów kontaktowych i zalecenia mycia oraz ozonowania pojazdów pozostają bez zmian.

W związku z zagrożeniem epidemiologicznym, mając na uwadze Państwa bezpieczeństwo, wprowadziliśmy specjalne procedury:

  1. Mamy pod nadzorem każdy przejazd. W przypadku konieczności błyskawicznie zidentyfikujemy zarówno Pasażera jak i Kierowcę.
  2. Kierowcy na postojach lotniskowych mają bezwzględny zakaz opuszczania samochodu.
  3. Kierowcy mają ograniczać do minimum kontakt z Pasażerem i jego bagażem i dezynfekować ręce po każdym takim kontakcie.
  4. Jesteśmy w stałym kontakcie z Sanepidem, Policją i Strażą Graniczną na lotniskach.
  5. Ponadto, wprowadzamy dodatkowe zabezpieczenia w autach naszej floty:
    • rozpoczęliśmy montaż w autach specjalnych przesłon oddzielających Kierowców i Pasażerów,
    • do głównych ośrodków dystrybucji dostarczyliśmy płyny do dezynfekcji rąk i powierzchni pojazdów, które są do dyspozycji wszystkich naszych Kierowców,
    • rekomendujemy i ułatwiamy Kierowcom zakup rękawiczek ochronnych,
    • rozpoczęliśmy ozonowanie pojazdów.

Wszyscy nasi kierowcy będą stosować specjalne procedury przed każdym przejazdem. Chcielibyśmy je Państwu przybliżyć:

  1. Przed kursem możecie zostać zapytani czy nie macie gorączki. W przypadku wątpliwości kierowca może zaproponować bezdotykowy pomiar temperatury.
  2. Prosimy unikać dotykania przegrody ochronnej, klamek, oparć i innych elementów wewnątrz samochodu dłońmi, o ile to nie jest konieczne.
  3. Prosimy o rozliczenia bezdotykowe za pomocą karty lub poprzez aplikację, by ograniczyć do minimum konieczność bezpośredniego kontaktu.
  4. Kierowca jest zobowiązany do dezynfekcji klamek i innych najczęściej dotykanych elementów oraz możliwie jak najczęstszej dezynfekcji powierzchni lub ozonowania wnętrza pojazdu.

To wszystko po to, by zapewnić Pasażerom i Kierowcom możliwie jak najbardziej bezpieczne warunki przejazdu i pracy.

W związku z instalacją przegrody i wyłączeniem przedniego siedzenia pasażera z dostępności w kursie, taksówki te mogą przewozić o jedną osobę mniej niż pozwala na to liczba foteli w pojeździe. Prosimy o tym pamiętać.

Ponadto, w aplikacji pojawiła się dodatkowa funkcjonalność, którą można wybrać, zamawiając taksówkę – “Przegroda ochronna”.

Na chwilę obecną jeszcze nie wszystkie taksówki mają zabezpieczenie w postaci przegrody ochronnej. Jeśli chcecie Państwo zamówić taksówkę posiadającą taką przegrodę, prosimy o zaznaczenie wyboru. Filtr dostępny jest pod przyciskiem “Więcej opcji”.

Jak zamówić taksówkę z przegrodą? Zobaczcie wideo:

Jeśli zobaczą Państwo nieprawidłowości, prosimy o natychmiastowe zgłaszanie ich kierowcy lub mailowo opinie@itaxi.pl

Ponadto, wszystkim naszym Klientom i współpracownikom przypominamy o zaleceniach WHO:

  • Unikać kontaktu fizycznego (uścisk dłoni)
  • Regularnie myć ręce mydłem lub dezynfekować dłonie żelami antybakteryjnymi, lub na bazie alkoholu 60%
  • Przecierać klamki drzwi oraz powierzchnie kontaktowe w aucie środkiem dezynfekującym lub innym na bazie alkoholu min. 60%
  • Unikać dotykania dłońmi twarzy, ust, oczu, nosa
  • Unikać dotykania dłońmi klamek i drzwi w miejscach publicznych
  • Używać łokcia lub nadgarstka do włączników świateł i kontaktów, w trakcie korzystania z nich w miejscach publicznych
  • Stosować chusteczki antybakteryjne
  • Przy kaszlu/kichaniu używać chusteczek lub zgięcia łokcia

Wszystkie te działania eliminują dużą część zagrożeń i w zdecydowany sposób zwiększają bezpieczeństwo i komfort podróży taksówkami iTaxi. Stale monitorujemy rynek i w razie potrzeby na bieżąco będziemy wprowadzać modyfikacje jeśli sytuacja będzie tego wymagać.

W związku z zagrożeniem epidemiologicznym, mając na uwadze Państwa bezpieczeństwo, wprowadziliśmy specjalne procedury:

  1. Mamy pod nadzorem każdy przejazd. W przypadku konieczności błyskawicznie zidentyfikujemy zarówno Pasażera jak i Kierowcę.
  2. Kierowcy na postojach lotniskowych mają bezwzględny zakaz opuszczania samochodu.
  3. Kierowcy mają ograniczać do minimum kontakt z Pasażerem i jego bagażem i dezynfekować ręce po każdym takim kontakcie.
  4. Jesteśmy w stałym kontakcie z Sanepidem, Policją i Strażą Graniczną na lotniskach.
  5. Ponadto, wprowadzamy dodatkowe zabezpieczenia w autach naszej floty:
    • rozpoczęliśmy montaż w autach specjalnych przesłon oddzielających Kierowców i Pasażerów,
    • do głównych ośrodków dystrybucji dostarczyliśmy płyny do dezynfekcji rąk i powierzchni pojazdów, które są do dyspozycji wszystkich naszych Kierowców,
    • rekomendujemy i ułatwiamy Kierowcom zakup rękawiczek ochronnych,
    • rozpoczęliśmy ozonowanie pojazdów.

Wszyscy nasi kierowcy będą stosować specjalne procedury przed każdym przejazdem. Chcielibyśmy je Państwu przybliżyć:

  1. Przed kursem możecie zostać zapytani czy nie macie gorączki. W przypadku wątpliwości kierowca może zaproponować bezdotykowy pomiar temperatury.
  2. Prosimy unikać dotykania przegrody ochronnej, klamek, oparć i innych elementów wewnątrz samochodu dłońmi, o ile to nie jest konieczne.
  3. Prosimy o rozliczenia bezdotykowe za pomocą karty lub poprzez aplikację, by ograniczyć do minimum konieczność bezpośredniego kontaktu.
  4. Kierowca jest zobowiązany do dezynfekcji klamek i innych najczęściej dotykanych elementów oraz możliwie jak najczęstszej dezynfekcji powierzchni lub ozonowania wnętrza pojazdu.

To wszystko po to, by zapewnić Pasażerom i Kierowcom możliwie jak najbardziej bezpieczne warunki przejazdu i pracy.

W związku z instalacją przegrody i wyłączeniem przedniego siedzenia pasażera z dostępności w kursie, taksówki te mogą przewozić o jedną osobę mniej niż pozwala na to liczba foteli w pojeździe. Prosimy o tym pamiętać.

Ponadto, w aplikacji pojawiła się dodatkowa funkcjonalność, którą można wybrać, zamawiając taksówkę – “Przegroda ochronna”.

Na chwilę obecną jeszcze nie wszystkie taksówki mają zabezpieczenie w postaci przegrody ochronnej. Jeśli chcecie Państwo zamówić taksówkę posiadającą taką przegrodę, prosimy o zaznaczenie wyboru. Filtr dostępny jest pod przyciskiem “Więcej opcji”.

Jak zamówić taksówkę z przegrodą? Zobaczcie wideo:

Jeśli zobaczą Państwo nieprawidłowości, prosimy o natychmiastowe zgłaszanie ich kierowcy lub mailowo opinie@itaxi.pl

Ponadto, wszystkim naszym Klientom i współpracownikom przypominamy o zaleceniach WHO:

  • Unikać kontaktu fizycznego (uścisk dłoni)
  • Regularnie myć ręce mydłem lub dezynfekować dłonie żelami antybakteryjnymi, lub na bazie alkoholu 60%
  • Przecierać klamki drzwi oraz powierzchnie kontaktowe w aucie środkiem dezynfekującym lub innym na bazie alkoholu min. 60%
  • Unikać dotykania dłońmi twarzy, ust, oczu, nosa
  • Unikać dotykania dłońmi klamek i drzwi w miejscach publicznych
  • Używać łokcia lub nadgarstka do włączników świateł i kontaktów, w trakcie korzystania z nich w miejscach publicznych
  • Stosować chusteczki antybakteryjne
  • Przy kaszlu/kichaniu używać chusteczek lub zgięcia łokcia

Wszystkie te działania eliminują dużą część zagrożeń i w zdecydowany sposób zwiększają bezpieczeństwo i komfort podróży taksówkami iTaxi. Stale monitorujemy rynek i w razie potrzeby na bieżąco będziemy wprowadzać modyfikacje jeśli sytuacja będzie tego wymagać.