Bezpieczeństwo przejazdów

Wszystkim nam przyszło funkcjonować w niełatwych czasach pandemii, kiedy troska o bezpieczeństwo i zdrowie drugiego człowieka staje się kwestią najważniejszą. Wychodząc naprzeciw tym wymaganiom, chcemy jednocześnie zapewnić, że:

  • auta naszej floty wyposażone zostały w przegrody oddzielające Pasażera od kierowcy (tym samym w naszej aplikacji pojawiła się nowa funkcja – zamawiając taksówkę, można wskazać opcję Przegroda ochronna);
  • wszyscy nasi kierowcy dysponują płynem do dezynfekcji rąk i pojazdów;
  • każdy nasz pojazd jest pod stałym nadzorem, który umożliwia natychmiastową identyfikację zarówno Pasażera, jak i kierowcy;
  • zdajemy sobie sprawę, że trudno jest czasem uniknąć dotykania bagażu, czy też kontaktu z Pasażerem, nasi kierowcy zobligowani są jednak do ograniczenia tych czynności do niezbędnego minimum, a dezynfekcja rąk po każdym takim kontakcie jest ich obowiązkiem;
  • kierowcy nie opuszczają pojazdu podczas postojów lotniskowych;
  • przeprowadzamy regularne ozonowanie wnętrz naszych aut;
  • jesteśmy w stałym kontakcie z placówkami Sanepidu, policją i Strażą Graniczną na lotniskach.

Zasady stosowane przez kierowców

W trosce o zapewnienie naszym Pasażerom jak najbezpieczniejszych i jednocześnie komfortowych warunków podróży zobowiązaliśmy naszych kierowców do:

  • spodziewajcie się Państwo pytania, czy nie macie gorączki (w przypadku wątpliwości, kierowca może zaproponować bezdotykowy pomiar temperatury ciała);
  • po każdym kursie nasi kierowcy będą dezynfekować powierzchnie, klamki i inne najczęściej dotykane elementy, mają też obowiązek ozonowania wnętrza auta;
  • zaopatrzenia przedziału Pasażera w płyn do dezynfekcji;
  • dezynfekowania na bieżąco zewnętrznych i wewnętrznych klamek, a także uchwytów i pasów bezpieczeństwa po każdym kursie;
  • pozostawania za kierownicą (kierowca nie będzie mógł wychodzić do Pasażera).

Z naszej strony prosimy jedynie o ograniczenie do niezbędnego minimum dotykania przesłony, klamek, oparć oraz innych elementów wyposażenia wewnątrz pojazdu. Mile widziane będzie również rozliczenie kursu za pomocą karty płatniczej lub aplikacji mobilnej.

Ograniczenia w dostępności ilości miejsc w taksówkach

Chcemy jednocześnie zwrócić uwagę, że wskutek zamontowania przegród ochronnych miejsce obok kierowcy zostało tymczasowo wyłączone z dostępności w kursach. Możemy więc przewozić o jedną osobę mniej, niż wskazywałaby liczba foteli. Zdajemy sobie sprawę, że może stwarzać to pewne problemy, jednak kwestią kluczową jest tu wyłącznie Państwa zdrowie.
Jeśli zdecydujecie się Państwo na kurs taksówką wyposażona w przegrodę, prosimy o zaznaczenie tego wariantu – jest on dostępny w menu pod przyciskiem Przegroda ochronna.

Wraz z rozwojem sytuacji pandemii, którą stale monitorujemy, będziemy na bieżąco wprowadzać kolejne modyfikacje.

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy o niezwłoczne poinformowanie o nich naszego kierowcy lub o kontakt pod adresem: opinie@itaxi.pl bezpośrednio z nami.

Zalecenia WHO

Na koniec przypominamy o zaleceniach WHO (dotyczących zarówno kierowców, jak i Pasażerów) odnośnie do:

  • unikania kontaktu fizycznego (np. uściski dłoni);
  • regularnego mycia rąk mydłem i dezynfekowania ich żelem antybakteryjnym (najlepiej na bazie 60% roztworu alkoholu);
  • przecierania klamek oraz powierzchni w aucie środkiem dezynfekującym lub innym na bazie 60% roztworu alkoholu;
  • unikania dotykania twarzy, ust, oczu, nosa;
  • unikania dotykania klamek i drzwi w miejscach publicznych i autach;
  • używania łokcia lub nadgarstka do włączników świateł w miejscach publicznych;
  • stosowania chusteczek antybakteryjnych;
  • zasłaniania ust chusteczką bądź zgięciem łokcia podczas kichania lub kaszlu.
  • Powyższe działania eliminują znaczną część zagrożeń, zwiększając w zdecydowany sposób bezpieczeństwo, a wraz z nim komfort podróży taksówkami iTaxi.

Jak zamówić taksówkę z przegrodą? Zobaczcie wideo:

Bezpieczeństwo przejazdów

Wszystkim nam przyszło funkcjonować w niełatwych czasach pandemii, kiedy troska o bezpieczeństwo i zdrowie drugiego człowieka staje się kwestią najważniejszą. Wychodząc naprzeciw tym wymaganiom, chcemy jednocześnie zapewnić, że:

  • auta naszej floty wyposażone zostały w przegrody oddzielające Pasażera od kierowcy (tym samym w naszej aplikacji pojawiła się nowa funkcja – zamawiając taksówkę, można wskazać opcję Przegroda ochronna);
  • wszyscy nasi kierowcy dysponują płynem do dezynfekcji rąk i pojazdów;
  • każdy nasz pojazd jest pod stałym nadzorem, który umożliwia natychmiastową identyfikację zarówno Pasażera, jak i kierowcy;
  • zdajemy sobie sprawę, że trudno jest czasem uniknąć dotykania bagażu, czy też kontaktu z Pasażerem, nasi kierowcy zobligowani są jednak do ograniczenia tych czynności do niezbędnego minimum, a dezynfekcja rąk po każdym takim kontakcie jest ich obowiązkiem;
  • kierowcy nie opuszczają pojazdu podczas postojów lotniskowych;
  • przeprowadzamy regularne ozonowanie wnętrz naszych aut;
  • jesteśmy w stałym kontakcie z placówkami Sanepidu, policją i Strażą Graniczną na lotniskach.

Zasady stosowane przez kierowców

W trosce o zapewnienie naszym Pasażerom jak najbezpieczniejszych i jednocześnie komfortowych warunków podróży zobowiązaliśmy naszych kierowców do:

  • spodziewajcie się Państwo pytania, czy nie macie gorączki (w przypadku wątpliwości, kierowca może zaproponować bezdotykowy pomiar temperatury ciała);
  • po każdym kursie nasi kierowcy będą dezynfekować powierzchnie, klamki i inne najczęściej dotykane elementy, mają też obowiązek ozonowania wnętrza auta;
  • zaopatrzenia przedziału Pasażera w płyn do dezynfekcji;
  • dezynfekowania na bieżąco zewnętrznych i wewnętrznych klamek, a także uchwytów i pasów bezpieczeństwa po każdym kursie;
  • pozostawania za kierownicą (kierowca nie będzie mógł wychodzić do Pasażera).

Z naszej strony prosimy jedynie o ograniczenie do niezbędnego minimum dotykania przesłony, klamek, oparć oraz innych elementów wyposażenia wewnątrz pojazdu. Mile widziane będzie również rozliczenie kursu za pomocą karty płatniczej lub aplikacji mobilnej.

Ograniczenia w dostępności ilości miejsc w taksówkach

Chcemy jednocześnie zwrócić uwagę, że wskutek zamontowania przegród ochronnych miejsce obok kierowcy zostało tymczasowo wyłączone z dostępności w kursach. Możemy więc przewozić o jedną osobę mniej, niż wskazywałaby liczba foteli. Zdajemy sobie sprawę, że może stwarzać to pewne problemy, jednak kwestią kluczową jest tu wyłącznie Państwa zdrowie.
Jeśli zdecydujecie się Państwo na kurs taksówką wyposażona w przegrodę, prosimy o zaznaczenie tego wariantu – jest on dostępny w menu pod przyciskiem Więcej opcji.

Wraz z rozwojem sytuacji pandemii, którą stale monitorujemy, będziemy na bieżąco wprowadzać kolejne modyfikacje.

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy o niezwłoczne poinformowanie o nich naszego kierowcy lub o kontakt pod adresem: opinie@itaxi.pl bezpośrednio z nami.

Zalecenia WHO

Na koniec przypominamy o zaleceniach WHO (dotyczących zarówno kierowców, jak i Pasażerów) odnośnie do:

  • unikania kontaktu fizycznego (np. uściski dłoni);
  • regularnego mycia rąk mydłem i dezynfekowania ich żelem antybakteryjnym (najlepiej na bazie 60% roztworu alkoholu);
  • przecierania klamek oraz powierzchni w aucie środkiem dezynfekującym lub innym na bazie 60% roztworu alkoholu;
  • unikania dotykania twarzy, ust, oczu, nosa;
  • unikania dotykania klamek i drzwi w miejscach publicznych i autach;
  • używania łokcia lub nadgarstka do włączników świateł w miejscach publicznych;
  • stosowania chusteczek antybakteryjnych;
  • zasłaniania ust chusteczką bądź zgięciem łokcia podczas kichania lub kaszlu.
  • Powyższe działania eliminują znaczną część zagrożeń, zwiększając w zdecydowany sposób bezpieczeństwo, a wraz z nim komfort podróży taksówkami iTaxi.

Jak zamówić taksówkę z przegrodą? Zobaczcie wideo: