Tylko u nas
- gwarancja uczciwości

Jeżeli po kursie z iTaxi będziesz miał jakiekolwiek wątpliwości
co do ceny kursu, złóż reklamację.

Jeżeli okaże się, że zapłaciłeś więcej niż powinieneś, oddamy Ci
na przejazd taksówkami iTaxi 2 x tyle, ile wyszło na paragonie za ten kurs.

Tylko u nas – gwarancja uczciwości

Jeżeli po kursie z iTaxi będziesz miał jakiekolwiek wątpliwości co do ceny kursu, złóż reklamację.
Jeżeli okaże się, że zapłaciłeś więcej niż powinieneś, oddamy Ci na przejazd taksówkami iTaxi 2 x tyle, ile wyszło na paragonie za ten kurs.

Jak to działa

Jesteś klientem indywidualnym i po kursie zamówionym w iTaxi zauważyłeś, że zapłaciłeś więcej niż powinieneś?

1. Złoż reklamację mailowo: bok@itaxi.pl
2. Do reklamacji dołącz skan lub zdjęcie paragonu/rachunku.
3. Jeśli kierowca rzeczywiście oszukał Cię na cenie kursu, rozpatrzymy reklamację pozytywnie.
4. Wówczas dostaniesz od nas kod na 2 zniżkowe przejazdy z iTaxi (każdy równy kwocie, jaką musiałeś zapłacić kierowcy, który Cię oszukał).
Kody są ważne miesiąc od rozpatrzenia reklamacji i nie można ich łączyć.

Przykład działania gwarancji

W iTaxi jeżdżą sami uczciwy kierowcy. Wyobraźmy sobie jednak sytuację, gdzie Błażej z Kasią, zmęczeni całonocnymi tańcami, wracają nad ranem z ulubionego klubu taksówką do domu. Trasę znają na pamięć i zawsze płacą za kurs 35 złotych. Jeśli kierowca byłby nieuczciwy i wykorzystał zmęczenie pasażerów, np. używając specjalnego urządzenia zwiększającego kwotę na taksometrze do 50 złotych, Błażej z Kasią zapłaciliby taką kwotę, żeby nie wdawać się w sprzeczki.

Po zakończonym kursie mogliby jednak złożyć reklamację przez aplikację iTaxi, załączając zdjęcie otrzymanego od kierowcy paragonu. Kilka godzin później iTaxi rozpatrzyłoby reklamację pozytywnie, a Błażej i Kasia dostaliby na e-mail kod na dwa zniżkowe przejazdy z iTaxi, każdy wart 50 złotych.

Wniosek:

Błażej i Kasia dostaliby 100 złotych, a kierowca, gdyby był nieuczciwy, straciłby możliwość dalszej współpracy z iTaxi. Tym jest dla nas zwyczajna uczciwość.

Jak sprawdzamy kierowców?
  1. W momencie, kiedy kierowca wykonuje kurs przez iTaxi, każdy jego ruch mierzony jest przez GPS.
  2. Na podstawie danych z GPS specjalny Wirtualny Taksometr iTaxi wylicza długość przebytej przez kierowcę trasy.
  3. Następnie Wirtualny Taksometr mnoży długość trasy przez stawkę za km, która obowiązywała w danym momencie i dodaje do tego opłatę wejściową oraz opłatę czasową (opłata liczona w momencie stania w korkach czy na światłach).
  4. Wynik porównywany jest z paragonem/rachunkiem dołączonym do reklamacji pasażera.
  5. Jeśli wynik jest mniejszy od wartości na paragonie/rachunku, wtedy reklamację rozpatrujemy pozytywnie.