Bądź na bieżąco

iTaxi – najczęściej zadawane przez Was pytania

Postanowiliśmy zebrać w jednym miejscu najczęściej zadawane pytania przez naszych pasażerów. Poniżej dowiecie się między innymi jak korzystać z kodów rabatowych, jak można ocenić przejazd oraz czy wciąż można zamówić busa lub taksówkę przyjazną zwierzakom.

1. Jak działa iTaxi?

Pobierz i uruchom aplikację. Kliknij „Zamów”, określ rodzaj i cenę taksówki, jaką oczekujesz, wciśnij „potwierdź”, a taksówka przyjedzie do Ciebie w kilka chwil!. Możesz obserwować jej trasę do Ciebie.

2. Na jakich telefonach mogę korzystać z iTaxi?

iTaxi działa na systemach Android oraz iOS

3. Czy korzystanie z iTaxi jest bezpłatne?

Zarówno pobranie, jak i korzystanie z aplikacji jest bezpłatne. Płatny jest tylko przejazd taksówką.

4. Jaka jest cena za kurs?

Każda taksówka ma własny cennik opłaty za kilometr. Opłata jest dostępna w aplikacji pasażera i jest widoczna przy każdej z taksówek po przejściu do okna „listy taxi”. Widać tam też markę i model samochodu. Ty wybierasz za jaką stawkę pojedziesz.

5. Czy mogę ocenić przejazd?

Tak, po każdym kursie możesz ocenić usługę (od 1 do 5 gwiazdek) i pozostawić komentarz.

6. Skąd taksówkarz ma wiedzieć, gdzie przyjechać?

Domyślnie zamawiasz taksówki pod adres, w którym się obecnie znajdujesz (wiemy to dzięki korzystaniu z nadajnika GPS w Twoim telefonie). Chcesz zamówić taksówkę pod inny adres? Możesz go wprowadzić ręcznie. Adresy zapisują się w książce adresowej tak, abyś mógł do nich wrócić przy kolejnych zleceniach. Twój adres jest skomplikowany? Po wybraniu taksówki możesz dodać własny komentarz – np. „czekam pod trzecią klatką przy przystanku MPK”.

7. Czy muszę podawać swoje dane?

Tak – dane są wymagane (łącznie z numerem telefonu), aby kierowca mógł się z Tobą skontaktować w przypadku nieprzewidzianych komplikacji (np. utrudnienia w ruchu). Pamiętaj, podajesz je tylko raz, przy pierwszym uruchomieniu aplikacji.

8. Czy mogę skontaktować się z kierowcą po złożeniu zamówienia?

Tak – po przyjęciu zlecenia przez kierowcę, w aplikacji pasażera pojawiają się dane taksówkarza. Możesz do niego zadzwonić lub przesłać mu jeden z gotowych komunikatów tekstowych.

9. W jaki sposób mogę zapłacić za kurs?

Aby zapłacić za kurs w iTaxi nie musisz mieć ze sobą nawet portfela! Wystarczy w zakładce „Płatności” podpiąć wcześniej kartę, konto PayPal lub Android Pay, a aplikacja sama zajmie się płatnością. Jeśli wolisz tradycyjne metody – możesz też zapłacić gotówką lub kartą.

10. Jak działają kody rabatowe?

Jeśli jesteś w posiadaniu kodu promocyjnego, musisz wpisać go w zakładce „Kody promocyjne”. W zależności od rodzaju kodu działa on jednorazowo, lub przez określony okres czasu upoważnia do zniżki kwotowej, lub procentowej. Aby kod zadziałał, niezbędna jest płatność mobilna ustawiona jako płatność domyślna. Więcej szczegółów znajdziesz na https://itaxi.pl/kody-promocyjne/. Jednocześnie można mieć aktywny jeden kod w aplikacji, a wszelkie zniżki nie łączą się.

11. Co muszę zrobić, aby jeździć z iTaxi firmowo?

Jeśli chcesz zarejestrować swoją firmę w iTaxi, zajrzyj na stronę https://itaxi.pl/biznes/ i zostaw nam swoje dane kontaktowe, a odpowiednia osoba skontaktuje się z Tobą.

12. Co zrobić, jeśli mam wątpliwości dotyczące kursu (na przykład odnośnie kwoty za przejazd)

Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości dotyczące kursu, napisz do nas na Biuro Obsługi Klienta ([email protected]) lub odezwać się do nas za pośrednictwem oficjalnego profilu na Facebooku.

13. Skąd mogę czerpać aktualne i ważne informacje o nowych kodach promocyjnych oraz zmianach w aplikacji?

Najlepiej szukać takich informacji na naszym profilu na Facebooku lub naszej stronie internetowej, a zwłaszcza na naszym blogu: https://itaxi.pl/blog/

14. Jak mogę zamówić kurs terminowy (z wyprzedzeniem)?

Aby określić godzinę, na którą chcesz zamówić taksówkę, kliknij przycisk „zamów” w aplikacji, a następnie wcisnąć przycisk „Inna godzina”. Zostaniesz poinformowany zarówno w momencie, gdy jeden z kierowców przyjmie zlecenie, jak i gdy ruszy po Ciebie.

15. Co w sytuacji, gdy chce zamówić busa, lub przewieźć zwierzaka?

W obu tych sytuacjach prosimy o kontakt z naszą centralą pod numerem 737-737-737. Przez aplikację niestety nie ma obecnie możliwości zamówienia takich taksówek. Jednocześnie prosimy pamiętać, że transport zwierzęcia musi odbywać się w transporterze.