Masz do przekazania swojemu kierowcy ważną informację i nie chcesz dzwonić, by nie rozpraszać go w trakcie jazdy? iTaxi idzie z duchem czasu i wprowadza nową funkcjonalność w aplikacji – interaktywny czat z kierowcą, który ma za zadanie ułatwić komunikację i wymianę kluczowych wiadomości przed realizacją zlecenia.
W przypadku klasycznych korporacji taksówkowych, kontakt z kierowcą zazwyczaj odbywa się poprzez centralę – jeśli w ogóle. Pasażerowie, którzy zamówili przejazd, ale zmienili po fakcie swoją lokalizację, a tym samym miejsce odbioru lub wiedzą, że nie zdążą dotrzeć tam na czas, zazwyczaj nie mają wielu możliwości by poinformować o tych zmianach swojego kierowcę bezpośrednio. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów i pracowników, iTaxi wdrożyło nowe rozwiązanie w swojej aplikacji do zamawiania przejazdów. Kilka sekund po rozpoczęciu zlecenia, czat z kierowcą iTaxi staje się aktywny, dzięki czemu pasażer może w szybki i łatwy sposób się z nim skontaktować. Aby to zrobić, wystarczy kliknąć ikonkę czatu lub pola do wpisania tekstu. Na dole znajdują się szablony predefiniowanych wiadomości, z których można dowolnie korzystać. Wśród nich są:
• Proszę czekać, już idę
• Proszę czekać, będę za 5 minut
• Proszę czekać, będę za 10 minut
• Proszę o kontakt
Obsługa czatu jest bardzo intuicyjna. Dla wygody użytkowników, wprowadzony został symbol podniesionego kciuka, czyli znane wszystkim z innych komunikatorów „OK”.
O otrzymaniu nowej wiadomości, pasażer zostanie powiadomiony poprzez krótki sygnał dźwiękowy i wyświetlającą się czerwoną kropkę przy ikonie czatu.
Wiadomości wymienione pomiędzy pasażerem a kierowcą są archiwizowane, w oknie bieżącego czatu można prześledzić całą konwersację.
Bezpłatna aplikacja do zamawiania przejazdów iTaxi jest dostępna na wszystkie modele telefonów komórkowych – można ją pobrać w Google Play, AppStore i AppGallery. Jeśli chcesz pobrać aplikację SMSem wejdź na stronę www.itaxi.pl/pobierz.