Zlecenia
terminowe

w aplikacji Kierowcy

1. Zakładka ze zleceniami terminowymi.

W lewym górnym rogu znajdziesz zakładki związane ze zleceniami terminowymi („terminówkami”).

2. Dostępne zlecenia
i Moje zlecenia.

Naciśnij ikonkę po lewej, żeby zobaczyć listę „terminówek” do wzięcia (Dostępne zlecenia).

Wciśnij ikonkę po prawej, żeby zobaczyć szczegóły zlecenia, na które już jesteś zapisany (Moje zlecenia).

3. Szczegóły zlecenia i zapisy.

Naciśnij ikonkę zlecenia „do wzięcia”, aby poznać adres, godzinę, liczbę potrzebnych miejsc, wiadomość od pasażera oraz inne informacje.

Jeśli chcesz przyjąć zlecenie, naciśnij „Zapisz się”. Następnie potwierdź swoją decyzję.

Użyj ikonki „Zapisz”, aby zlecenie zostało przypisane do Twojego konta (będziesz zobowiązany je zrealizować). Pojawi się ono automatycznie w zakładce „Moje zlecenia”.

4. Jak przejść do realizacji takiego zlecenia – 2 sposoby

Sposób nr 1:
Naciśnij „Rozpocznij”, gdy 20 minut przed zleceniem pojawi się o nim przypomnienie (ekran po lewej stronie).

Sposób nr 2:
Wybierz konkretne zlecenie z listy „Moje zlecenia” i naciśnij ikonkę „Rozpocznij” (wtedy pojawia się ekran po prawe stronie).

5. Przypomnienie o kursie terminowym.

Jeśli ekran przypomnienia o kursie terminowym pojawi się w trakcie wykonywania innego kursu, możesz anulować kurs terminowym lub potwierdzenie, że kierowca pamięta o tym zleceniu (ekran po lewej stronie).

Jeśli nie zostanie podjęta żadna decyzja, po 20 minutach zlecenie zostanie przekazane dalej.

Ważne:
Kursu nie będzie można rozpocząć wcześniej niż 1,5 godziny przed zaplanowanym terminem (ekran po prawej stronie).
Po rozpoczęciu kursu pojawi się ekran trwającego kursu. Tu już wszystko odbywa się jak w przypadku typowego zlecenia.

Kontakt:

Jeśli masz dodatkowe pytania, zadzwoń: 22 439 00 77 lub napisz: kierowca@itaxi.pl
Dołącz do grupy Kierowców iTaxi na Facebooku

Życzymy szerokiej drogi i wielu udanych (także tych terminowych) kursów!

Zlecenia terminowe

w aplikacji kierowcy

1. Zakładka ze zleceniami terminowymi.

W lewym górnym rogu znajdziesz zakładki związane ze zleceniami terminowymi („terminówkami”).

2. Dostępne zlecenia
i Moje zlecenia.

Naciśnij ikonkę po lewej, żeby zobaczyć listę „terminówek” do wzięcia (Dostępne zlecenia).

Wciśnij ikonkę po prawej, żeby zobaczyć szczegóły zlecenia, na które już jesteś zapisany (Moje zlecenia).

3. Szczegóły zlecenia i zapisy.

Naciśnij ikonkę zlecenia „do wzięcia”, aby poznać adres, godzinę, liczbę potrzebnych miejsc, wiadomość od pasażera oraz inne informacje.

Jeśli chcesz przyjąć zlecenie, naciśnij „Zapisz się”. Następnie potwierdź swoją decyzję.

Użyj ikonki „Zapisz”, aby zlecenie zostało przypisane do Twojego konta (będziesz zobowiązany je zrealizować). Pojawi się ono automatycznie w zakładce „Moje zlecenia”.

4. Jak przejść do realizacji takiego zlecenia – 2 sposoby

Sposób nr 1:
Naciśnij „Rozpocznij”, gdy 20 minut przed zleceniem pojawi się o nim przypomnienie (ekran po lewej stronie).

Sposób nr 2:
Wybierz konkretne zlecenie z listy „Moje zlecenia” i naciśnij ikonkę „Rozpocznij” (wtedy pojawia się ekran po prawe stronie).

5. Przypomnienie o kursie terminowym.

Jeśli ekran przypomnienia o kursie terminowym pojawi się w trakcie wykonywania innego kursu, możesz anulować kurs terminowym lub potwierdzenie, że kierowca pamięta o tym zleceniu (ekran po lewej stronie).

Jeśli nie zostanie podjęta żadna decyzja, po 20 minutach zlecenie zostanie przekazane dalej.

Ważne:
Kursu nie będzie można rozpocząć wcześniej niż 1,5 godziny przed zaplanowanym terminem (ekran po prawej stronie).
Po rozpoczęciu kursu pojawi się ekran trwającego kursu. Tu już wszystko odbywa się jak w przypadku typowego zlecenia.

Kontakt:

Jeśli masz dodatkowe pytania, zadzwoń: 22 439 00 77 lub napisz: kierowca@itaxi.pl
Dołącz do grupy Kierowców iTaxi na Facebooku

Życzymy szerokiej drogi i wielu udanych (także tych terminowych) kursów!