Pomoc

Najczęściej
zadawane
pytania

 FAQ

Pobierz aplikację

Zadzwoń 737 737 737

Zamów online

Najczęściej
zadawane
pytania

Pobierz aplikację

Zadzwoń 737 737 737

Zamów online

 FAQ

FAQ – Najczęściej zadawane pytania

Pobierz i uruchom aplikację. Kliknij „Zamów”, określ rodzaj i cenę taksówki, jaką oczekiujesz, wciśnij „potwierdź”, a taksówka przyjedzie do Ciebie w kilka chwil!. Możesz obserwować jej trasę do Ciebie.

iTaxi działa na systemach Android, iOS i HUAWEI.

Zarówno pobranie, jak i korzystanie z aplikacji jest bezpłatne. Płatny jest tylko przejazd taksówką.

Każda taksówka ma własny cennik opłaty za kilometr, który widoczny jest na szybie samochodu. Jeśli zamawiasz przez aplikację cenę kursu możesz poznać przed zamówieniem jeśli wybierzesz opcję Bilet iTaxi. Sprawdź w jakich miastach możesz zamówić Bilet iTaxi.

Tak, po każdym kursie możesz ocenić usługę (od 1 do 5 gwiazdek) i pozostawić komentarz.

Domyślnie zamawiasz taksówki pod adres, w którym się obecnie znajdujesz (wiemy to dzięki korzystaniu z nadajnika GPS w Twoim telefonie). Chcesz zamówić taksówkę pod inny adres? Możesz go wprowadzić ręcznie. Adresy zapisują się w książce adresowej tak, abyś mógł do nich wrócić przy kolejnych zleceniach. Twój adres jest skomplikowany? Po wybraniu taksówki możesz dodać własny komentarz – np. „czekam pod trzecią klatką przy przystanku MPK”.

Tak – dane są wymagane (łącznie z numerem telefonu), aby kierowca mógł się z Tobą skontaktować w przypadku nieprzewidzianych komplikacji (np. utrudnienia w ruchu). Pamiętaj, podajesz je tylko raz, przy pierwszym uruchomieniu aplikacji.

Tak – po przyjęciu zlecenia przez kierowcę, w aplikacji pasażera pojawiają się dane taksówkarza. Możesz do niego zadzwonić lub przesłać mu jeden z gotowych komunikatów tekstowych.

Aby zapłacić za kurs w iTaxi nie musisz mieć ze sobą nawet portfela! Wystarczy w zakładce „Płatności” podpiąć wcześniej kartę, konto PayPal lub Android Pay, a aplikacja sama zajmie się płatnością. Jeśli wolisz tradycyjne metody – możesz też zapłacić gotówką lub kartą.

Jeśli jesteś w posiadaniu kodu promocyjnego, musisz wpisać go w zakładce „Kody promocyjne”. W zależności od rodzaju kodu działa on jednorazowo, lub przez określony okres czasu upoważnia do zniżki kwotowej, lub procentowej. Aby kod zadziałał, niezbędna jest płatność mobilna ustawiona jako płatność domyślna. Więcej szczegółów znajdziesz na https://itaxi.pl/kody-promocyjne/. Jednocześnie można mieć aktywny jeden kod w aplikacji, a wszelkie zniżki nie łączą się.

Jeśli chcesz zarejestrować swoją firmę w iTaxi, zajrzyj na stronę https://itaxi.pl/biznes/ i zostaw nam swoje dane kontaktowe, a odpowiednia osoba skontaktuje się z Tobą.

Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości dotyczące kursu, napisz do nas na Biuro Obsługi Klienta (bok@itaxi.pl) lub odezwać się do nas za pośrednictwem oficjalnego profilu na Facebooku.

Najlepiej szukać takich informacji na naszym profilu na Facebooku lub naszej stronie internetowej, a zwłaszcza na naszym blogu: https://itaxi.pl/blog/

Aby określić godzinę, na którą chcesz zamówić taksówkę, kliknij przycisk „zamów” w aplikacji, a następnie wcisnąć przycisk „Inna godzina”. Zostaniesz poinformowany zarówno w momencie, gdy jeden z kierowców przyjmie zlecenie, jak i gdy ruszy po Ciebie.

Po wybraniu adresu zamówienia kliknij przycisk „zamów”, następnie wciśnij „więcej opcji”. Teraz możesz wybrać odpowiednią ilość pasażerów oraz dodatkowe opcje „duży bagażnik” czyli kombi oraz przewóz zwierząt. Jednocześnie prosimy pamiętać, że transport zwierzęcia musi odbywać się w transporterze. Możesz również złożyć zamówienie kontaktując się z naszą centralą pod numerem 737-737-737.